28 Mart 2015 Cumartesi

Temennim

TEMENNİM
Güncel yaşamın koşturmaları içine sığan güzellikler bizleri yaşama bağlar.Baharın gelişindeki hazzın yürek içi kıpırdanışları ,bazende ayağı kayıp yumuşakça popo üstü oturan kilolu bir kişiyi izleyiş ve sinsi gülüşümüz gibi .Okuduğumuz günlük haber kaynaklı gazete,facebook , Tv haber ,ve diğer oturum ve benzerleri , hangi siyasi görüşte olursak olalım bize günlük zehirlerini akıtmakta,bizim iç öfkemizi köpürtmekteler . Yaklaşan haziran seçimler öncesi köşe kapmacalar,vaatler,karalamalar,kişisel egoların her şeyi yerle bir ettiği gerçeği sanki şimdi öğrenilmişcesine, boy boy afişe olmaktalar.Komik noter tasdikli vaatler, sanki onca yıldır birbirlerinin ne halt ettiğini bilmiyor, yada yeni öğrenmişcesine hazin iftira ve kaka fırlatmalar.Yahu bu güzel ülkem de neyi paylaşamıyorsun. Hakça çalışarak,sadece ülken için öğrenerek ve yaratarak varacağın nokta ,insan olmanın onurunu ve toplumsal yansımasının zaten ülkeyi kalkındıracağının anlaşılmasıdır. Eğitilmiş beyinlerin Hukuğun üstün ve bağımsız olduğu ortamda birbirine saygılı bireyler yaratacağı gerçeği unutulmadan hayata bakmalıyız.

Ey benim ülkemi yönetmeye talip olmuş Ülkedaşlarım;  Sizlerin benden tek farkı size benim sunduğum beni yönet icazetimi verdiğim anda, var olan benim hukuk gereği haklarımı yok etmeden,sana verilen yetkileri kendi yada partinin bireysel hakları olarak kullanmadan, temel hak ve özgürlükler çerçevesinde insanları barınma,sağlık,eğitim,yarına güvenle bakabilme her türlü farklılığa hoşgörülü davranabilme ve tabiki hukuk önü eşit saygın bireyler yaratma görevini Ülkedaş olarak üstlenmendir . Bana dayatma,Bana benden akıllı muamelesi yapma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder